lمکان های مقدس دنیا
نوشته شده توسط : triptravel

در این مقاله به مرفی و بررسبی مکان های مقدس دنیا میپدازیم.در ادامه با ما همراه شوید. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

اورشلیم

اورشلیم یکی از قدیمی ترین شهر های ساخته شده در این کره ی خاکی است. این شهر از لحاظ عرفانی و روحانی یکی از مهم ترین مکان ها نزد بزرگترین ادیان الهی یعنی اسلام، یهودیت و مسحیت است که دائما کشور های اسرائیل و فلسطین بر سر تصاحب آن با یکدیگر سر جنگ داشته اند. در تاریخ آمده است که داوود نبی این شهر را به عنوان پایتخت یهودیان ساخته بوده است و پس از او حضرت سلیمان اولین مسجد را در بیت المقدس (اورشلیم) بنا نهاد. گفته شده است که حضرت عیسی مسیح نیز در همین شهر به صلیب کشیده شده است و همچنین در همین شهر به پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) وحی هایی صورت گرفته است.

 

معبد کاشی ویشوانات – هند

این معبد در قسمت غربی رود گنگ واقع شده است و یکی از معروف ترین معبد های هند است که برای الهه هندی به نام "شیوا" ساخته شده است. گفته میشود که شیوا در هاله ای از نور در این مکان حضور پیدا کرده است. بومیان هندی اصولا یک بار در زندگی خود را در این معبد به زیارت و عبادت میپردازند.

 

لوردس - فرانسه

لوردس یک شهر بازاری کوچک در منطقه میدی-پیرنه در جنوب غربی فرانسه است. این شهر در سال 1858 در بین کاتولیک ها شهرت پیدا کرد وقتی که تصور می شود مریم باکره 18 بار در مقابل یک دختر 14 ساله محلی به نام Bernadette Soubirous ظاهر شده است. از آن زمان به بعد ، لوردس به مکانی زیارتی تبدیل شده و از سال 1860 تاکنون بیش از 200 میلیون بازدیدکننده داشته است ، بسیاری از آنها امیدوارند که با آب چشمه ای که در غار این شهر میجوشد شفا پیدا کنند.

 

معبد ماهابودی – هند

معبد ماهابودی در بوده گایا واقع ده است. این مکان در قرن 7 میلادی و برای بزرگداشت شاهزاده سیهارتاگوتاما و رسیدن وی به مقام بودایی ساخته شد. این معبد، مقدس ترین مکان برای بوداییان کل جهان به شمار میرود.

 

مکه – عربستان

مکّه به عنوان زادگاه پیامبر اکرم (ص) و دینی که او تأسیس کرد ، مرکز جهان اسلام است.این شهر که در میان کوه های صراط واقع شده است، کیلومتر ها با اقیانوس فاصله دارد و همچینین به سرزمین حجاز نیز معروف است. کعبه در شهر ، یک ساختمان مکعبی در مقدس ترین مسجد اسلام یعنی المسجد الحرام است که به عنوان قبله ی مسلمانان شناخته میشود. جالب است بدانید که غیرمسلمانان مجاز به ورود به شهر نیستند.

 

پارک ملی اورولو – استرالیا

این مکان چیزی بیش از چند صخره ی قرمز رنگ را در بر میگیرد. در واقع آنجا میلیون ها سال است که محل زندگی بومیان استرالیایی بوده و آنها معتقدند که این محل توسط نیاکانشان ساخته شده است تا بتوانند نشانی از خودشان را برای آنها به یادگار بگذارند. همچنین این سرزمین نماد صلح و دوستی بین انسان ها، حیوانات و سرزمین ها است.

 

کوه سینا - مصر

به اعتقاد بسیاری از مردم ، این مکان از لحاظ معنایی و روحانی از اهمیت بالایی نزد ادیان یهودی ، مسیحی و اسلامی برخوردار است. کوه سینا یا کوه هورب در مصر جایی است که موسی ده فرمان را از خدا دریافت کرد. پیامبران ، زائران و جهانگردان هزاران سال است که به اینجا سفر می کنند.

 

مکان های مقدس دنیا





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: